انتصاب سرپرست مرکز خدمات تخصصی فرآوری مواد فلزی (آذرخش)

۲۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۵۱ کد : ۳۶۷۴۰ پژوهش و فناوری اخبار عمومی
تعداد بازدید:۴۱۱
طی حکمی از سوی دکتر مسعود کمبرانی سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهندس حسین شهریار احمدی به سمت سرپرست مرکز خدمات تخصصی فرآوری مواد فلزی (آذرخش) منصوب شد
انتصاب سرپرست مرکز خدمات تخصصی فرآوری مواد فلزی (آذرخش)

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در متن این حکم آمده است:


نظر به مراتب تخصص و تجربه ارزشمند جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد هیأت مدیره محترم، به موجب این حکم به عنوان مدیر مرکز خدمات تخصصی فرآوری مواد فلزی (آذرخش) منصوب می‌شوید.

بر اساس اهداف بلند مدت مرکز؛ انتظار میرود تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء کیفی و کمی فعالیت های مرکز آذرخش به انجام رسانیده بطوریکه مرکز آذرخش به عنوان بازوی عملیاتی و توانمند مرکز تحقیقات و فناوری فراوری مواد فلزی نقش حیاتی و ثمربخش خود را ایفا نماید.

افزایش درآمدهای خدمات تخصصی، کاهش زمان و هزینه‌های اجرای پروژه‌ها، تکمیل نیروهای متخصص و فنی، بهبود فضای کار برای پرسنل محترم مرکز، تعمیر و بروزرسانی تجهیزات موجود و سرمایه گذاری برای تکمیل خطوط تولید از برنامه‌های اصلی جنابعالی میباشد.

امید است با عنایت الهی و مشارکت و همراهی اعضای محترم مرکز آذرخش، در تدوین و اجرای برنامه‌­های مرکز که مبتنی بر نیازهای علمی و تخصصی کشور و برنامه توسعه جهاد دانشگاهی می‌باشد، موفق بوده و امکان بهره‌­مندی از توانمندی‌­های آن مرکز بیش از پیش برای مراکز صنعتی و دانشگاهی کشور فراهم گردد.

 

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی تهران همچنین طی نامه یی از زحمات و تلاش های مهندس سید حسن سجادیان در دوران تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر کرد.

در متن این نامه آمده است :

نظر به اتمام دوره مدیریت جناب‌عالی و لزوم چرخش مدیریت بر اساس برنامه توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران، بر خود لازم میدانم از تلاشهای صادقانه و ارزشمند جنابعالی در دوره مدیریت مرکز آذرخش تشکر و قدردانی نمایم.

از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی را در تمامی شئون زندگی خواستارم.

آخرین ویرایش۲۰ مهر ۱۴۰۰