نشست مشترک نماینده مجلس با مسئولان جهاد تهران برای بررسی ظرفیت‌های همکاری‌ در منطقه دورود و ازنا

۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۶ کد : ۳۶۶۹۳
تعداد بازدید:۴۵۹
دکتر «حسین گودرزی»، نماینده شهرستان درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی، با رئیس سازمان، مدیر کل امور مجلس جهاد دانشگاهی، معاون پژوهش و فناوری و شماری از مدیران گروه‌ها و مراکز پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی تهران روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
نشست مشترک نماینده مجلس با مسئولان جهاد تهران برای بررسی ظرفیت‌های همکاری‌ در منطقه دورود و ازنا

به گزارش سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در این نشست صمیمی‌که با  هدف بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت همکاری‌های مشترک در راستای کمک به توسعه و ایجاد اشتغال دانش‌بنیان در سطح شهرستان‌های دورود و ازنا برگزار شد درباره مباحثی چون احداث واحد صنعتی استخراج مواد موثره و عرقیجات گیاهی، احداث آزمایشگاه کشت بافت و گلخانه پرورش گیاهان پایه رویشی و اجرای طرح تولید ماهی سالم در مزارع پرورش ماهی بحث و تبادل‌نظر شد.

در ادامه این نشست دکتر «حسین گودرزی» با قدردانی از برگزاری چنین نشست‌هایی، جهاد دانشگاهی را تلاقی دانش و عمل با انقلاب اسلامی دانست.

وی قطب ماهیان سردآبی غیرساحلی کشور، قطب تولید زردآلوی کشور، ثبت 700 گونه گیاهان دارویی در سطح شهرستان دورود و وجود مجتمع صنعتی کارخانه سیمان و فارسیت و چدن را از ظرفیت‌های حوزه نمایندگی خود(دورود و ازنا واقع در استان لرستان) برشمرد و افزود: شرکت صنایع غذایی دریاچه گهر لرستان، وجود جاذبه‌های گردشگری طبیعی فراوان و عبور راه‌آهن جنوب به شمال از دیگر ظرفیت‌های این منطقه است.

در پایان مقرر شد طرح‌های پیشنهادی سازمان جهاد دانشگاهی تهران از جمله طرح «تولید ماهی سالم» برای پیگیری به ایشان ارائه شود.

در این نشست که با هماهنگی مدیر اداره اجرایی معاونت پژوهش و فناوری سازمان برگزار شد، دکتر «ابراهیم فقیه‌زاده» مدیر کل امور مجلس جهاد دانشگاهی، مهندس «حمید هاشمی»، معاون پژوهش و فناوری، دکتر «احمد عرفان‌منش»، مدیر گروه پژوهشی فرآورده‌های بیولوژیک دامی، دکتر «اصغر کهندل»، سرپرست جهاد دانشگاهی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و «گودرز یاراحمدی» مدیر اداره اجرایی معاونت پژوهش و فناوری هم حضور داشتند.

انتهای پیام

آخرین ویرایش۱۹ مهر ۱۴۰۰